PYETJET E SHPESHTA

PYETJET E SHPESHTA

PESh

Kjo faqe e PESh jep përgjigje për disa prej pyetjeve të shpeshta që bëhen rreth pajisjeve të Electrolux. Përdorni guidën tonë për ndreqjen e problemeve nëse keni ndonjë problem me pajisjen tuaj. Zgjeroni kapacitetet e pajisjes suaj duke eksploruar gamën tonë të aksesorëve në dyqanin në internet.

Lavatriçet

1. A mund ta instaloj lavatriçen time duke përdorur lidhje me ujin e nxehtë?
Ne nuk rekomandojmë instalimin duke përdorur lidhje me ujin e nxehtë. Teknikisht, valvulat e hyrjes të pajisjeve tona mund të trajtojnë ujë deri në 65 gradë Celsius, por programet e larjes nuk përdorin vazhdimisht ujë të nxehtë. Uji i nxehtë i vazhdueshëm mund të sjellë rezultate të këqija në larje. Gjithashtu, pajisjet tona me ngarkim përpara dhe lart janë projektuar në mënyrë specifike duke përdorur lidhje me ujin e ftohtë.

2. Pse nuk po e gjej dot lavatriçen time në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

3. Në lavatriçe shfaqet një kod defekti. Çfarë do të thotë kjo?
Kodet e defekteve kanë kuptime të ndryshme, në varësi të problemit që keni. Përdorni Guidën tonë të ndreqjes së problemeve për të gjetur një kod specifik defekti dhe mësoni se si mund të zgjidhet.

4. Çfarë kuptimi kanë simbolet në lavatriçen time?
Nëse nuk jeni i sigurt rreth kuptimit të simboleve në pajisjen tuaj, ju mund t’i drejtoheni gjithmonë manualit të përdorimit që keni marrë bashkë me pajisjen. Nëse nuk e keni manualin, mund të shkarkoni një version dixhital këtu.

5. Pse mban erë lavatriçja ime?
Kjo shkaktohet nga një numër problemesh, për shembull: a është kjo aromë e keqe apo mban pajisja erë të djegur? Lexoni më shumë rreth shkaqeve të mundshme dhe se si mund ta zgjidhni problemin e mundshëm në Guidën tonë të ndreqjes së problemeve.

6. Lavatriçja ime nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e lavatriçes?
Nëse nuk keni qenë në gjendje të zgjidhni problemin tuaj duke përdorur Guidën tonë të ndreqjes së problemeve, ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

7. Ku mund ta gjej manualin e lavatriçes sime?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Lexo më shumë

Tharëset

1. Pse nuk po e gjej dot tharësen time në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

2. Në tharëse shfaqet një kod defekti. Çfarë do të thotë kjo?
Kodet e defekteve kanë kuptime të ndryshme, në varësi të problemit që keni. Përdorni Guidën tonë të ndreqjes së problemeve për të gjetur një kod specifik defekti dhe mësoni se si mund të zgjidhet.

3. Çfarë kuptimi kanë simbolet në tharësen time?
Nëse nuk jeni i sigurt rreth kuptimit të simboleve në pajisjen tuaj, ju mund t’i drejtoheni gjithmonë manualit të përdorimit që keni marrë bashkë me pajisjen. Nëse nuk e keni manualin, mund të shkarkoni një version dixhital këtu.

4. Tharësja ime nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e tharëses?
Nëse nuk keni qenë në gjendje të zgjidhni problemin tuaj duke përdorur Guidën tonë të ndreqjes së problemeve, ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

5. Ku mund ta gjej manualin e tharëses sime?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Lexo më shumë

Furrat

1. Si ta pastroj furrën time?
Alumini mund të pastrohet me solucion me sapun të zakonshëm dhe me ujë. Ju mund ta pastroni inoksin me pastruesin tonë të veçantë që disponohet përmes dyqanit tonë në internet.

2. Pse nuk po e gjej dot furrën time në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

3. Në furrë shfaqet një kod defekti. Çfarë do të thotë kjo?
Kodet e defekteve kanë kuptime të ndryshme, në varësi të problemit që keni. Përdorni Guidën tonë të ndreqjes së problemeve për të gjetur një kod specifik defekti dhe mësoni se si mund të zgjidhet.

4. Çfarë kuptimi kanë simbolet në furrën time?
Nëse nuk jeni i sigurt rreth kuptimit të simboleve në pajisjen tuaj, ju mund t’i drejtoheni gjithmonë manualit të përdorimit që keni marrë bashkë me pajisjen. Nëse nuk e keni manualin, mund të shkarkoni një version dixhital këtu.

5. Furra ime nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e furrës?
Nëse nuk keni qenë në gjendje të zgjidhni problemin tuaj duke përdorur Guidën tonë të ndreqjes së problemeve, ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

6. Ku mund ta gjej manualin e furrës sime?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Lexo më shumë

Pianurat

1. Si mund ta lidh pianurën time elektrike, qeramike ose me induksion me rrymën elektrike?
Lidhja e pianurës duhet të kryhet me 2 x 230 V (dy faza) nga një elektricist i kualifikuar.

2. Ku ndodhet lidhja e tubit të gazit në pianurën time?
Lidhja e tubit të gazit gjendet në pjesën e pasme të sobës.

3. Si ta pastroj pianurën time?
Rekomandojmë që të përdorni produktet tona të pastrimit për qeramikë që disponohen për blerje përmes dyqanit tonë në internet. Së pari, përdorni kruajtësen e pianurës dhe më pas pastruesin e pianurës prej qeramike.

4. Pse nuk po e gjej dot pianurën time në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

5. Në pianurë shfaqet një kod defekti. Çfarë do të thotë kjo?
Kodet e defekteve kanë kuptime të ndryshme, në varësi të problemit që keni. Përdorni Guidën tonë të ndreqjes së problemeve për të gjetur një kod specifik defekti dhe mësoni se si mund të zgjidhet.

6. Çfarë kuptimi kanë simbolet në pianurën time?
Nëse nuk jeni i sigurt rreth kuptimit të simboleve në pajisjen tuaj, ju mund t’i drejtoheni gjithmonë manualit të përdorimit që keni marrë bashkë me pajisjen. Nëse nuk e keni manualin, mund të shkarkoni një version dixhital këtu.

7. Pianura ime nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e pianurës?
Nëse nuk keni qenë në gjendje të zgjidhni problemin tuaj duke përdorur Guidën tonë të ndreqjes së problemeve, ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

8. Ku mund ta gjej manualin e pianurës sime?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Lexo më shumë

Frigoriferët dhe ngrirësit

1. Frigoriferi/ngrirësi im mban erë të keqe, si ta heq atë?
Electrolux shet absorbues të veçantë për aromat e këqija të projektuar për frigoriferin/ngrirësin tuaj. Hidhini një sy dyqanit tonë në internet për më shumë informacion rreth absorbuesve të aromave. Ato mund t’i blini edhe këtu në internet.

2. Pse nuk po e gjej dot frigoriferin/ngrirësin tim në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

3. Në frigorifer/ngrirës shfaqet një kod defekti. Çfarë do të thotë kjo?
Kodet e defekteve kanë kuptime të ndryshme, në varësi të problemit që keni. Përdorni Guidën tonë të ndreqjes së problemeve për të gjetur një kod specifik defekti dhe mësoni se si mund të zgjidhet.

4. Çfarë kuptimi kanë simbolet në frigoriferin/ngrirësin tim?
Nëse nuk jeni i sigurt rreth kuptimit të simboleve në pajisjen tuaj, ju mund t’i drejtoheni gjithmonë manualit të përdorimit që keni marrë bashkë me pajisjen. Nëse nuk e keni manualin, mund të shkarkoni një version dixhital këtu.

5. Frigoriferi/ngrirësi im nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e frigoriferit/ngrirësit?
Nëse nuk keni qenë në gjendje të zgjidhni problemin tuaj duke përdorur Guidën tonë të ndreqjes së problemeve, ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

6. Ku mund ta gjej manualin e frigoriferit/ngrirësit tim?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Lexo më shumë

Aspiratorët

1. Si t’i pastroj filtrat e aspiratorit?
Filtrat mund të pastrohen në lavastovilje ose me dorë - shpëlajini mirë dhe thajini përpara se t’i vendosni sërish në aspirator. Vini re se filtrat mund të bëhen të bardhë nëse i lani në lavastovilje.

2. Pse nuk po e gjej dot aspiratorin tim në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

3. Aspiratori im nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e aspiratorit?
Ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

4. Ku mund ta gjej manualin e aspiratorit tim?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Lexo më shumë

Fshesat me korrent

1. Pse nuk po e gjej dot fshesën time me korrent në uebsajt?
Sajti shfaq vetëm modelet e linjës sonë aktuale. Nëse nuk arrini ta gjeni modelin tuaj, ai mund të jetë i vjetër ose një model i veçantë - ju lutemi kontaktoni me shitësin tuaj për më shumë informacion.

2. Fshesa ime me korrent nuk punon. Kë të kontaktoj në lidhje me riparimin e fshesës me korrent?
Ne do të ishim më se të kënaqur t’ju dërgonim një teknik të licencuar të shërbimit. Plotësoni formularin për të lënë një orar për servis.

3. Ku mund ta gjej manualin e fshesës sime me korrent?
Duke pasur modelin dhe numrin e produktit tuaj, ju mund të shkarkoni me lehtësi këtu një manual të ri.

Fshesa robotike me korrent

1. Roboti ndalon pastrimin dhe kthehet në bazën e karikimit. Pse ndodh kështu?
Robotit ndoshta i nevojitet të karikohet. Në këtë rast, do të ndizet butoni i shtëpisë dhe roboti do të kthehet në bazën e karikimit. Bateria dhe butonat e luajtjes/pauzës pulsojnë për të treguar se roboti duhet të karikohet dhe se do t’i rikthehet pastrimit aty ku ka ndaluar pasi të rikarikohet. Roboti do të karikohet deri në 80%, për t’iu rikthyer pastrimit më shpejt. Koha e karikimit të plotë është rreth 2 orë.

2. Roboti dallon objektet që nuk janë aty dhe anashkalon pjesë të caktuara të dyshemesë/tapetit gjatë pastrimit.
Kjo ndodh më zakonisht për shkak të dyshemeve shumë të ndritshme, ndonjëherë të ndriçuara nga dielli, sepse sensorët e robotit i interpretojnë këto si objekte fizike. Ky problem mund të ndodhë edhe nëse tapetët i keni shumë të trashë dhe/ose me qime të gjata. Nëse fshesa robotike sillet kështu rregullisht, ju lutemi kontaktoni me Qendrën e shërbimit të klientit të Electrolux. Të dhënat e kontaktit mund t’i gjeni këtu ose në aplikacionin tuaj për celular.

3. Sa shpesh duhet ta pastroj filtrin?
Për performancë optimale, rekomandojmë që filtri të pastrohet çdo pesë seanca pastrimi dhe të ndërrohet çdo 6 muaj. Filtrat mund t’i gjeni këtu, përmes aplikacionit ose pranë shitësit lokal.

4. Sa duhet të zgjasë bateria?
Kur bateria është e re, roboti do të jetë në gjendje të pastrojë për rreth 40 minuta, në varësi të llojit të dyshemesë. Për shembull, pastrimi i tapetit konsumon më shumë energji se pastrimi i një dyshemeje të fortë në regjim normal. Pastrimi në regjimin ECO mund ta zgjasë jetëgjatësinë e baterisë në 60 minuta. Pastrimi i sipërfaqeve shumë të ndotura konsumon më shumë bateri se pastrimi i sipërfaqeve mesatarisht të ndotura.

5. A mund ta përdor robotin mbi një tapet të trashë?
Roboti mund të ngjitet në lartësi deri në 2,2 cm. Nëse tapeti është brenda kësaj lartësie, roboti në fillim do të pastrojë rrotull tapetit dhe më pas do të kthehet për ta pastruar tapetin veçmas.

6. A duhet t’i kushtoj interes diçkaje në veçanti përpara se të përdor fshesën time robotike?
Hiqni objektet e vogla dhe të lirshme nga dyshemeja, siç janë fijet e perdeve dhe kordonët elektrikë të pajisjeve. Objektet e vogla mund të ngecin brenda në robot dhe roboti mund të ngecë në objekte të lirshme siç janë kordonët elektrikë të pajisjeve. Roboti navigon automatikisht rrotull objekteve të tilla siç janë karriget. Pasqyrat e murit dhe dritaret që janë nga tavani në dysheme mund të ndikojnë te funksionimi i robotit. Bllokojini ato nëse është e nevojshme.

7. A mund të përdor më shumë se një smartfon për të përdorur robotin?
Po, ju mund të përdorni disa smartfonë për të njëjtën robot, për sa kohë që përdorni të njëjtën llogari.

Lexo më shumë

Fshesa robotike me korrent

1. Roboti ndalon pastrimin dhe kthehet në bazën e karikimit. Pse ndodh kështu?
Robotit ndoshta i nevojitet të karikohet. Në këtë rast, do të ndizet butoni i shtëpisë dhe roboti do të kthehet në bazën e karikimit. Bateria dhe butonat e luajtjes/pauzës pulsojnë për të treguar se roboti duhet të karikohet dhe se do t’i rikthehet pastrimit aty ku ka ndaluar pasi të rikarikohet. Roboti do të karikohet deri në 80%, për t’iu rikthyer pastrimit më shpejt. Koha e karikimit të plotë është rreth 2 orë.

2. Roboti dallon objektet që nuk janë aty dhe anashkalon pjesë të caktuara të dyshemesë/tapetit gjatë pastrimit.
Kjo ndodh më zakonisht për shkak të dyshemeve shumë të ndritshme, ndonjëherë të ndriçuara nga dielli, sepse sensorët e robotit i interpretojnë këto si objekte fizike. Ky problem mund të ndodhë edhe nëse tapetët i keni shumë të trashë dhe/ose me qime të gjata. Nëse fshesa robotike sillet kështu rregullisht, ju lutemi kontaktoni me Qendrën e shërbimit të klientit të Electrolux. Të dhënat e kontaktit mund t’i gjeni këtu ose në aplikacionin tuaj për celular.

3. Sa shpesh duhet ta pastroj filtrin?
Për performancë optimale, rekomandojmë që filtri të pastrohet çdo pesë seanca pastrimi dhe të ndërrohet çdo 6 muaj. Filtrat mund t’i gjeni këtu, përmes aplikacionit ose pranë shitësit lokal.

4. Sa duhet të zgjasë bateria?
Kur bateria është e re, roboti do të jetë në gjendje të pastrojë për rreth 40 minuta, në varësi të llojit të dyshemesë. Për shembull, pastrimi i tapetit konsumon më shumë energji se pastrimi i një dyshemeje të fortë në regjim normal. Pastrimi në regjimin ECO mund ta zgjasë jetëgjatësinë e baterisë në 60 minuta. Pastrimi i sipërfaqeve shumë të ndotura konsumon më shumë bateri se pastrimi i sipërfaqeve mesatarisht të ndotura.

5. A mund ta përdor robotin mbi një tapet të trashë?
Roboti mund të ngjitet në lartësi deri në 2,2 cm. Nëse tapeti është brenda kësaj lartësie, roboti në fillim do të pastrojë rrotull tapetit dhe më pas do të kthehet për ta pastruar tapetin veçmas.

6. A duhet t’i kushtoj interes diçkaje në veçanti përpara se të përdor fshesën time robotike?
Hiqni objektet e vogla dhe të lirshme nga dyshemeja, siç janë fijet e perdeve dhe kordonët elektrikë të pajisjeve. Objektet e vogla mund të ngecin brenda në robot dhe roboti mund të ngecë në objekte të lirshme siç janë kordonët elektrikë të pajisjeve. Roboti navigon automatikisht rrotull objekteve të tilla siç janë karriget. Pasqyrat e murit dhe dritaret që janë nga tavani në dysheme mund të ndikojnë te funksionimi i robotit. Bllokojini ato nëse është e nevojshme.

7. A mund të përdor më shumë se një smartfon për të përdorur robotin?
Po, ju mund të përdorni disa smartfonë për të njëjtën robot, për sa kohë që përdorni të njëjtën llogari.

Lexo më shumë